Tilsette ved skulen

Stryn vgs har omlag 60 tilsette. Vi har eit stabilt og godt arbeidsmiljø. Kantina vår er fantastisk, vi har eit godt personalrom og lokalitetane elles er også svært bra - så her er det godt å vere!

Bilde av hagen på vestsida av skule i flott vårver. Foto: Stryn vgs

Ord frå rektor:

Elevane ved Stryn vgs ligg heilt i landstoppen på gjennomføring. Tala viser også høg trivsel og gode elevresultat. Slik ynskjer vi at det skal fortsette, og vi vil prøve å bli endå betre!

Vi ynskjer å vere ein skule der elevane blir høyrt, og der dei har påverknad på skulekvardagen.

Åra på vgs er grunnlaget for vidare utdanning og yrkesliv. Bruk tida godt. For å få gode resultat, må det innsats til gjennom arbeid, trening og øving. Dette gjeld både om ein vil bli god i eit praktisk yrke, i ein idrett eller på eit teoretisk område.

Anders Magne Bruvoll

rektor